JAG ÄR RÄDD

Idag såg jag en tjej som var typ 20 meter ifrån mig, som jag tyckte att jag kände igen:

- HEEEEJ MAJA!

Maja såg oförstående och irriterat på mig, och jag log nervöst... tills jag insåg att det INTE VAR Maja!


DAM DAM DAAAAAM!

...
..


Nej, för Maja har ju varken blont hår eller fräknar.

Sånt här är ju jävligt läskigt! Jag fattar fan inte hur jag kunde tro att det var Maja. På ännu närmre håll var tjejen inte ens lik henne i ansiktet. Så varken håret eller ansiktet stämde. Hur fan kunde jag tro att det var Maja?

Det är såna här stunder som man blir rädd för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Maja

hahahaha :T Hon hade kanske samma "livsenergi" som mig, eller så hörde du en röst i huvudet!

Om det nu än var jag du trodde att det var :T

2009-09-04 @ 21:00:22
Postat av: danneboy

inga problem min sköna, jag räddar dej! dom ska få en rejäl pil i baken. mohahahha!

2009-09-07 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0