TVÅ TVÅ KUKEN STÅR PÅ TÅ

Kära älskade! Här kommer en rapport om eder Bondlurkius:


Igår slog jag huvudet TVÅ gånger, i TVÅ olika fordon, inom loppet av TVÅ minuter. Ganska fascinerande!

Och i morse skar jag mig när jag rakade mig under armarna. Och jag blev jättechockad. Typ: "shit, kunde man skära sig under armarna OCKSÅ?!" Ganska fascinerande och ONT!

Idag har jag suttit ute i solen och hejat på min klass' alla möjliga olika volleybollag. Och blivit jätteröd på armarna. Årets första bonnbränna. Tjohej!

I eftermiddag har jag även köpt universums största vita tylliga kjol, en randig tröja SAMT shorts-tights (har säkert ett coolare namn i fasionistah-världen, men den världen tillhör inte jag! Det finns INGEN värld utanför Dannes kiosk).

OCH - och här kommer det bästa - jag har seriöst börjat att tycka om min klass.


Kommentarer
Postat av: Thunder is the man

tycker du om klassen... sjukt!!!

2009-05-30 @ 02:00:13
URL: http://www.lemonparty.org
Postat av: Linda

Cykelbyxor är nog ordet du söker;)

2009-05-31 @ 00:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0