METAL

Jag vill skriva nått kul, men jag har inget kul att berätta. Det skulle vara min Metal-imitation. Min mamma tycker att den är rolig. Alltså, jag har härmat den damen de senaste dagarna. Bara för att jag hatar henne mer och mer för varje dag. Så nu har det lett till att jag har börjat att tala skånska på heltid. Tack, kärring!

Imorgon ska jag på visit hos Maja. Det ska bli kul kul kul!

Far väl och fred

PS. Jag hatar inte nån egentligen. Men Metal-lady ligger och tävlar med Pluvan om att hamna på första plats. EHHHHH!


Kommentarer
Postat av: Maja

Ha inte för höga förväntningar nu!



Ni kommer förmodligen inte ens ta er fram till min gård för ni dör av utmattning efter 10 minuters färd, men mot alla förutväntningar följer ni stjärnan på himmlen som de tre vise männen och efter 25 minuters färd kommer ni fram alldeless smutsiga, svettiga och med mera tshirts som turbanen (ni ville undvika den legendariska juniskärshettan) och då när i kommer fram är ni för svaga och veka för att ens röra en fena, så vi andra partypeople får ta eran sprit och sedan dra ner er till havet för att lägga er alla på en flotte skicka tillbaka er till Finla.. matfors

2009-05-21 @ 17:05:41
Postat av: ellen

det blir ig! ig ig ig :@ / en arg ellen

2009-05-21 @ 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0