IG

VAD ÄR NU DETTA? Maja saknar att plugga och Millan gillar att plugga! Dom kan få dela på allt mitt plugg! Vad fan, har alla fått motivation utom jag. I och för sig, jag har varit relativt motiverad den här veckan, men jag har ändå dessa saker ogjorda

* Kursprov i matematik D - väldigt viktigt!
* Tre inlämningsuppgifter i Historia A
* Hemprov i Engelska B, som skulle ha varit inne i måndags.
* Rapport/hemprov i Kriminalteknik

Så, Maja och Millan - det är bara att välja och vraka!

Över och ut och fred

Kommentarer
Postat av: Maja

men vi går ju nti! :(:(:(:(:(:(:(

2009-05-31 @ 11:51:53
Postat av: Olle

Hallå=) Bara att bita ihop och göra bort plugget som ligger på hög. Brukar nästan vara jobbigare att skjuta fram det, för man kan då ändå inte slappna av=p

Kände mig sugen för lite visdoms ord! Om du inte har annat för dig kan du kika på en underlig film från min skola WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA



Må gott!

2009-05-31 @ 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0