ETT MEDDELANDE FRÅN OVAN

Hej, det är  jag som är Jesus.

Ikväll ska jag på nattvard hos Maja. Jag och mina lärjungar ska sitta i en ring och så ska jag skicka runt en karaff med mitt blod som de får ta en varsin klunk av. Efter det ska jag skicka runt mitt lekamen, som de får ta en varsin tugga av.

Själv är jag inte så förjust i människokött, jag är nämligen vegetarian. Så jag tänker sitta intill med händerna knutna som självaste Lucia, och tjuväta på lite oblat när ingen ser. Dessutom är jag militant alkoholist så jag håller mig till rött vin. Det ser ju ändå likadant ut som blod.

Men jag får ta det lugnt ikväll. Förra nattvarden slutade det med att jag dinglade på ett kors. Det får inte hända igen.

Må härskaren vara med er!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Maja

Skall ta fram finporslinet nu!

2009-05-22 @ 14:30:25
Postat av: ellinor

HAHAHAAAHAH!? okej. dagens, än så länge.

2009-05-22 @ 14:35:30
URL: http://theresafreezeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0