AMANDA LÄR UT OM LIVET

Idag gick jag till ICA i hopp om att få tjacka en Coca-Cola 50cl, men icke! Istället köpte jag och Mathias (för hans pengar!) två lådor med Havreflarn/Chokladflarn (det är samma kaka) för 30 spänn. Dom gick åt som smör i solsken. Emil, som påstår sig vara allergisk mot nötter (och mot typ allting annat som det går att vara allergisk mot), åt mest.

Nu sitter jag med min följeslagare Sef Meens Eriksson och lyssnar på Röd Het Chilli Peppar. (försök att klura ut den kluriga gåtan!) Annika är ju i hufvudstaden så jag har ju ingen bilskjuts. Därför måste jag åka buss (!) och den går inte förrän klockan 16.10. 

Sensmoral: LIVET ÄR HÅRT!  (+ kakor är gott!)

hfabf bajs

den här killen håller nog med mig

Kommentarer
Postat av: Linda

Grymt sa grisen:)

2009-05-11 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0