PLOMMON

Nämen ey!


Jag har läst igenom lite gamla inlägg nu. En gång i tiden hade jag ett väldigt sinne för humor och jag var väldans motiverad med att skriva i bloggen varje dag.

Numera är jag en tråkgumma med myskläder och saknar motivation helt och hållet. Men jag skriver. Bara för er..... ehe.

Igår spelade jag och resterande barn i hushållet Cluedo. Jag var min favvis-spelpjäs Överste Senap. Jag förlorade två gången, och Senap var mördaren en gång. Han hade mördat Swart med repet i biblioteket. Då förlorade jag min tillit till Senap, så jag bytte till en ny favvis-spelpjäs. Snüggingen Professor Plommon. Då vann jag.

Så nu vet ni. Anteckna anteckna.

Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0