METAFOR

Amigos!
(Härligt att inleda på spanska.... ooh!)



Geniknölarna gnuggas, jag tänker lika hårt som Nalle Puh. Jag tycker att det mesta låter väldigt bra inne i tankeballongen, men när jag ska skriva ner det på datorn så blir det ett misslyckande. Uppsatsen om FRA-lagen ska vara inlämnad imorgon. Jag har hittills skrivit en 6raders-inledning som jag har litet svårt att avsluta. Jag vill avsluta den spexigt, typ med en fråga. Dock kan jag inte komma på någon fråga, för jag vet inte vad jag vill ha ut av min uppsats.

Påtal om spexig - jag är spexig. Åtminstone vill jag vara det, eller inbilla andra om att jag är det. Eller så är jag helt enkelt the queen of Spex. En kille i klassen sa här om sistens att jag är en vandrande enmanna-show.    (?)

I alla fall. Åter till min kära uppsats. Jag sitter som fast i skiten, skulle jag kunna uttrycka mig på ren hebreiska. Jag har fastnat som en fluga i ett flugpapper. Metaforiskt värre.

Men man ska vara positiv. Optimistisk. Jag kommer nog komma på en dunderbra fråga alldeles snart.... strax.... nu?.....inte?.....men snart?..hoppas jag.

Över och ut och au revoir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0