EHEY

Nu är jag faktiskt relativt frisk. Bara lite slem här, och lite host där. Men ändå relativt frisk. 

 - Prisa herren!
(...när man äntligen börjar bli frisk blir Fan bli religiös.. eller nått.)


Dock har min sjukperiod övergått till en annan period. Mens är oheligt. Mensvärk är värre. Så idag, denna fredag i ära, vaggar jag omkring som en höggravid kvinna med öm rygg. Samtidigt smeker jag mig litet på magen, så att jag blir lite varm i den - då kanske värken lindras en aning? Antagligen inte, men jag smeker på ändå. På min ömmande mens-putande mage. Litet symboliskt.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: ellehur:D även om det inte är några färger så är det mer liv på bilden:)

tack så jätte mkt:D

2008-09-05 @ 14:39:05
URL: http://elinj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0