RÅD

Roligt med modebloggerskor och det de skriver. Ibland kan det dyka upp roligheter i deras texter. Tillexempel när de har skrivit 5 rader, som inte handlat om dagens outfit eller om någon kändis, så kommenterar de sig själva; "Oj, vilket långt inlägg det blev!" Jamen huuua, så otroligt långt! Starkt jobbat, girlz!

Sedan finns det ju de som kommenterar bloggerkorna/-arna med att skriva något i stil med "Mer bilder - mindre text".

Till ovanstående typer av människor: Jag föreslår att ni flyttar över till bilddagboken, lunarstorm eller playahead. Där finner ni inte särkilt mycket text, dock en massa bilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har skrivigt 3 st låtar en gjorde jag med maria en gång när vi skulle försöka vara med i melodifestivalen XD Och 2 st som jag har gjort själv :)

2008-05-07 @ 19:22:27
URL: http://panny97.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0