ETT FÖRSÖK ATT TÄNKA POSITIVT.

Nej. Det har inte varit en bra dag idag. Inte alls. Men jag ska försöka skriva ett positivt inlägg.

Jag skulle kunna påstå att det är sommarens första dag i dag. Det är hur varmt som helst och jag har t.o.m. blivit litelitelite solbränd på kinderna. Allt är grönt och fint.
På lunchen fick jag göra ett val. Göra labb samt labbrapport eller se på när söta pojkar spelade volleyboll. Labb? - Söta pojkar?
Jag borde valt labb, men pojkarna charmade mig på något underligt vis. Fast det var faktiskt inte så många söta pojkar. Ett par okej-söta och en görsnygg. Den görsnygga vägde upp det hela, så volleybollen var helt klart värt att titta på!

SEN efter det, då dalade det. Tänk att man kan bli så lessen och arg. Tänk att någon kan göra en annan så lessen och arg helt omedvetet.

Solen skiner, fint fint. Men jag måste stanna inomhus, tror jag. Det är spanska nationella imorgon. Yey.

Kommentarer
Postat av: JAG

NEJ inte POSITIV!!!

JAG ÄR SJUK, ALLT BLIR FEL!!!

VARFÖR???

VARFÖR???

2008-05-29 @ 22:45:46
Postat av: Sofia

Jag tyckte också att Frankrikes bidrag var super! Mkt bättre än den smörige ryssen;)

2008-05-30 @ 12:25:09
URL: http://fiabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0