NÄMEN HÄJSAN

Nämen häj!

Nu sitter jag återigen här och skriver. Blir nog sista uppdateringen för ikväll. Snart börjar Let's Dance, vilket jag hade tänkt att se. Till det ska jag dricka kaffe och käka godis. Sedan åker jag hem till pappsi.
Imorgon är det lördag. Fastän det har varit lov hela veckan och jag har fått sova länge alla dagar, så känns det verkligen skit i brallan att jag måste stiga upp typ klockan 06 imorgon. (?!) Vid sju är det dags för avfärd mot Köping. Då ska jag hälsa på min doktor igen och se om värdena har blivit bättre. Förhoppningsvis är det slut på alla mediciner. Vi får väl hålla tummarna!
Nu börjar programet.

Adjökens och ha en bra fredagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0