MIN DRÖM

Nu ska jag göra som det flesta bloggerskor gör. Även fast det är supertråkigt, men jag känner att jag måste. Jag ska berätta en liten grej om vad jag drömde i natt.

Det var en massa sjuka saker hit och dit, samlade i en dröm. Det sjukaste var att en gammal klasskamrat till mig hade fått ett jättestort och fluffigt hår. Håret och ögonbrynen hade han färgat svarta. När jag stod där och funderade varför han hade färgat svart, så dök ännu en gammal klasskamrat upp som om hon hade läst mina tankar:

..du förstår, han har kommit ut ur garderoben nu. Det är därför.

Hahahahaha! Försök slå den drömmen, bloggvärlden.

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHA, vilka?! :D

2008-04-01 @ 21:08:05
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0