JESUS - DEN MYSTISKE

Er favorit-bondlurk är hemma! Ni kan andas ut..
..hehe.. nämen hej!



Nu är jag hemma från långvisiten. Ni hade otur som fick vänta på mitt inlägg ända tills idag. Och (jag vet att man inte börjar en mening med "Och", men nu är det nödsituation..hehe.) jag måste börja med att klaga lite här. Jag bad om en massa kommentarer till min hemkomst, jag fick TRE! Det var nästan så att jag tog fram osthyveln av ren ångest. *cutcutcut* men de tre kommentarerna värmde ju rejält! Så ost-cutten fick vänta litet tag...
Påtal om kommentarerna (de TRE fåtal) så ska väl kommentararna få något litet värmande från mig. Två av kommentarerna var skrivna av mitt största fan Ellinor. Tack Ellinor, dig kan man alltid lita på! (Höhö) Den tredje var skriven av en mystisk och halvanonym "jesus". Den halvanonyme jesus hade kommenterat "hahaha xD". En liten oförståelig kommentar. Vad vare som egentligen var roligt? Jag, såklart. Antar jag... ELLER så tyckte den att jag var så jävla ful på mina bilder. Jag hoppas på förstnämnda. Tack till jesus i alla fall. Fast inget tack till jesus om jesus kommentar var menad mot mina bilder. I såna fall så får jesus inget "tack" utan ett "@!£jitup945+0(584+81672@!!!"

Jaja, jag orkar inte berätta om min helg just nu så ni får vänta. 
Adjöadjö!


Kommentarer
Postat av: jesus

hahaha xD

2008-03-24 @ 14:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0