FUNKAR JU FÖR BLONDINBELLA...

Nämen häj!

Jag tänkte bara informera er om min dag. Funkar ju för Blondinbella...
* Momma och moffa kommer hit och äter oss ur huset
* Alla syskona af Olsson åker till födelsebyn för att fira papa Mexicano, som fyllde 48 år på självaste långfredagen. Haha, gammelgubbe! (Pappa, jag skojade!)
Alla syskona af Olsson åker återigen tillbaka till förorten och mamma


..skitintressant, men det är ju Bella's listor också.

Adjöö igen!


PS. Jesus fortsätter att vara mystisk. Varför misstänker jag att William kan ha något med detta att göra? (William; om du har några invändningar mot mina misstankar - skriv det i en kommentar...) DS.

Kommentarer
Postat av: jesus

hahaha xD

2008-03-24 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0