FÖRLÅT ELLINOR!

Mitt allra trognaste fan Ellinor påpekade genom en kommentar att det var fattigt med inlägg igår. Jadu, Ellie, det är väl inte mer än sant! Förlåt till dig och till alla som tog illa vid sig vid inläggs-bristen.
Så därför kan jag ju berätta smått om min gårdag i stället. Åkte till skolan vid vanlig tid och kände att det faktiskt skulle bli kul. (!?) Första lektionen var engelska, som bestod av typ en kvarts "genomgång" och resten eget arbete. Vid lunchen gjorde Sef och William sönder den dära elgrejen. En sån där dosa med flera uttag? Ja, en sån ja. I alla fall - de hädde sönder den med en sax. (?) Nödigt.
Eftermiddag - spanskaprov. Yippeyyey, må' jag säga! NEJ, inte direkt. Jag insåg rätt snart att det skulle suttit fint med lite extra tid till pluggning där.
Idag börjar jag inte förrän 13, men är redan på skolan. Då har jag engelskaprov, så det blir plugg hela morgonen.

Kommentarer
Postat av: ellinor

nice gädda! själv hade jag nada lektioner idag :) och två imorrn

2008-03-18 @ 16:14:50
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0