ETTHUNDRA

GODA NYHETER LÄZERZ! (OBSERVERA DE TVÅ HIPPA "Z")

Efter allt slit och skit så har vi nått dit. (Trippel-rim duuh!) Först var de noll, för att sedan bli en. Nu är de hundra stycken stoltisar som vilar i mitt lilla arkiv.

Den etthundrade kommentaren är skriven!!!

Hon som skrev den är ju en jag känner, tråkigt nog. (Nej, det är inte tråkigt.) Hon är kortare än 174,5 cm (HAHA, jag är längre än henne!!), har kortare hår än till axlarna (HAHA, jag har längre än henne!!), har större tuttar än 75B (ehe.. jag har mindre än henne...) och är en helt okej, underbar, rolig, smart och bra person. En nästan bäst person, för bäst det är ju jag.

*trumwirwel* (lite mer effekt med w:n)

Kommentar #100 är skriven av ingen mindre än Ellinor!



image73

Ellinor, där fick du en liten länk och nästa gång vi ses kan du möjligtvis få en vänskaplig klapp på kinden...

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahah

2008-03-18 @ 22:17:20
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: marika

heej varför står det marika:om bröst 75b?:)

2008-03-19 @ 19:09:45
URL: http://marikajonsson94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0