DET SVARTA FÅRET ANNIKA

JUST JA!
Jag har lite att berätta.

Igår såg jag ju Black Sheep hos Oskar. Där var vi åtta stycken ungdomar som trängdes i 2 små soffor och en fåtölj. (Visst stavas det så?) Vi åt popcorn och drack saft = väldigt mysigt.
Filmen var kanske något mindre mysig, men rolig emellanåt. Ni kan ju tänka er att en massa får som bara vill döda blir en ganska sjuk och rolig film. I alla fall är idén ganska sjuk och rolig. Hur fan kan man komma på något sådant? "Nu ska jag göra en film om ett gäng får som vill döda allt och alla." En besvikelse var dock att det inte fanns ett enda svart får i hela filmen.

OCH:
Tack Annika för att du klev upp i natt och hämtade mig, fastän du skulle upp till jobbet i morse.

Så Annika! Nu har jag nämnt dig i min blogg - är du nöjd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0