BUENAS NOCHES

Nämen hallå!

Måndag, måndag, måndag. Idag är det Måndag. Första skoldagen efter lovet. Sportlovet är över, som bortblåst. Skolan började idag med en relativt aktiv engelskalektion för att sedan följas upp av en kass och äcklig lunch. Därefter en timmes slö spanska med ett givande samtal. En spansktalande, vuxen praktikant är på besök med Yvonne, så vi diskuterade lite med henne jag och några stycken. Det blev både svenska och spanska. Mest svenska tror jag.
Efter spanskan var det att springa iväg till idrottsteorin. Eller ja, de andra sprang - jag gick. Så mycket gillar jag inte idrott. Där fick vi reda på att det blev endast teori idag och ingen praktik, vilket var rätt skönt. Teorin gick som den gick. Jag gick hem efter halv fem utan att ha gjort något vettigt från två-tiden.
Kom hem, mat, kaffe, TV och nu datorn. En helt okej dag. Jag ska väl ta tag i lite spanskaplugg, eftersom det är prov på fredag. Men det gör jag senare - jag har sovmorgon i morgon.

Förlåt för att jag skriver om min dag, men jag är lite inaktiv i hjärnan så jag vet inte vad jag ska berätta om annars.

God natt, eller vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Anonym

spanska, spanska.. kräker på min spanskabok!

2008-03-10 @ 21:51:24
URL: http://ssaaaras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0