BRÖST 75B

FAN IBLAND FÖR BLOGG.SE.

Japp, det blev lite dramatik såhär i början på inlägget. Lite spänning sådär.
Kikade på programmet "Debatt" eftersom att bloggerskan Blondinbella var med. Vi kollegor måste ju hålla ihop. I alla fall så satt det minst sagt oväntat folk i .. ska man kalla det publiken? Den där dåliga låtsaskomikern och Ebba Von Sydow bland annat.  Och bakom Ebba satt en väldigt oväntad människa, nämligen en från mina hemtrakter!!! Jag sa till mamma:
"Haha, han som sitter där ser ut som X! ...vänta.. kolla tröjan - det är X!!"
Det stod en liten avslöjande rad på tröjan, och då stod det klart på svarta tavlan att detta var X (med hänsyn till honom och för att jag inte känner honom så väl, så får han heta X - precis som Blondinbella's Mr.X. Vi bloggerskor har bara mycket gemensamt!)
Så där ser ni, främst riktat till stadsfjollorna i min klass, att det finns famous people på landet också. Hur ofta är Sundsvalls låtsasbratz på programmet "Debatt"? Aldrig, för de sitter hemma och stryker pressveck på deras byxor.
En människa på programmet sa även en liten rad som jag blev berörd av. Hon sa något i stil med att man lättare får komma på tal om man är storbystad. What?
Alltså, de här låtsasidealen som vi tjejor (eller förresten, inte VI - utan de som känner sig berörda) har skapat... förstår ni inte det sjuka med det hon nämnde? Jag kommer endast i en 75B:a, men nog fan lyssnar människor på mig ändå!
I morgon vill jag vakna till en kommentar! Gärna någon som går hand i hand med mina vårkänslor... klurigt värre!

Natti katti satti patti latti katti litti... pitti

Kommentarer
Postat av: marika

heej! du jag vill att du läser mitt inlägg jag skrev, för det har jag skrivit för din skull, så läs gärna..
du jag håller med om det du skrev i ditt inlägg, helt sjukt!

2008-03-14 @ 16:23:13
URL: http://marikajonsson94.blogg.se
Postat av: bjurne

http://dinapengar.se/Avdelningar/Artikel.aspx?ArticleID=2008%5c03%5c13%5c18589

2008-03-14 @ 23:18:34
Postat av: marika

okeej vad bra att du inte bryr dig!, men jag tycker iaf att det är roligt att du läser min blogg för det trodde inte jag!

2008-03-16 @ 18:34:07
URL: http://marikajonsson94.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0