BIRSTA CITY

Nämen tjenixen!

Vad glad jag blev nu såhär på morgonkvisten. Även om jag hade hoppats på fler kommentarer än en, så värmde den endaste kommentaren rejält. Det var en Pernilla som berömde mig som bloggare. Sån't gör mig alltid på bra humör!

Idag bär det av till Birsta City. (Löjligaste namnet ever?) Där ska jag bo på Monki hela dagen, tror jag. Ikväll ska jag till min klasskompis och se på film. Det kan bli intressant. Det beror på om jag kommer att vara på mitt diskutera-humör (diskutera om filmerna) eller på mitt vårkänslo-humör. Om jag är på det sistnämnda humöret så kommer jag babbla flitigt om snyggaste killen i klassen och om mig själv.
..antagligen så kommer jag vara på vårkänslo-humör.

I alla fall. Så det kommer bli fattigt med uppdateringar idag, men det får ni väl tåla. Men jag älskar er ändå!

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag älskon, så hörs vi möjligen ikväll. Annars får ni hålla modet uppe tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0