ADJÖ, HEJDÅ, FARVÄL, UHUUU!

FARVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄL! :'((     <--- dubbelhakor


Nu snart ska jag åka. I alla fall relativt snart. Och på den tiden måste jag leta fram en mössa, några strumpor, en halsduk, lite roliga saker att ha med sig, Bert-filmer, nån tröja m.m. Det ska nog inte vara så svårt, jag får nog leta vid hatthyllan, strumplådan, i mitt rum, vid videon och garderoben. Det ska nog gå bra.
Påtal om Bert-filmer så älskar jag dem. Upptäckte jag igår ordentligt. Nu när jag är vuxen (haha) så förstår jag ju till och med skämten och att Åke faktiskt är rätt snygg.

Jaja. Det är väl nu vi ska säga adjö. Adjö så länge, mina undersåtar. Vi hörs antagligen på Söndag. Har ni otur får ni vänta tills på Måndag.
När jag än loggar in så vill jag bemötas av välkomnande kommentarer. Ni kan skriva om:
* hur mycket ni har saknat mig
* "Välkommen hem!"
* "Glad påsk!"
* hur min helg har varit.
* hur ER helg har varit (för jo, jag intresserar mig av ert liv också)
etc.

Här kommer även lite inspirerande bilder på mig för ett x antal år sedan. Eller så kan ni ju titta på dem bara för att ni saknar mig. Här bjuppar jag:


image76

   

1. För att jag har ju faktiskt varit fjortis jag också. 2. Generös bild med snea tänder, rött ansikte och stripigt hår. 3. Innan jag for till barberaren 4. Favoritfrilla för något år sedan. Gillaren, men mitt hår är nog för kort nu. Blir faktiskt lite nostalgisk numed.

OCH ALLA BILDER ÄR TAGNA AV VÄRLDENS BÄSTA KAMERA FRÅN NÅN JULTIDNING. PUSS PÅ DEN!

OCH: Kom ihåg att kommentar-bomba mig, så att jag känner mig uppskattad. Annars läre bli osthyveln. *cut*

SÅ LÅNG ÄLSKON!


Kommentarer
Postat av: ellinor

åke är snygg, ja.
torleif är inte så tokig han heller, på sitt lilla nördcharmiga vis. men åke, där har vi en HUNK. haha
och

2008-03-20 @ 22:07:31
URL: http://nogg.se/misterbrightside
Postat av: jesus

hahaha xD

2008-03-23 @ 17:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0