STOCKHOLM

Blir två inlägg nu på morgonen.

Här i stockholm har jag gjort en rad olika saker. Jag har även sett en kändis!!!!!!!! Oooooh, nu undrar ni vilken jag menar... eller hur? Hihihihihihihii....

Det var ingen mindre än hon som är med på Tomten Är Far Till Alla Barnen, hon som spelar Sara. Den ni! Vi "träffades" på Djurgårdsfärgan. Det roligaste var att en familj (på typ 50 ungar, 2 föräldrar, 2 farföräldrar, 2 morföräldrar och en gammal nanny, typ) försökte få med henne på deras "familjebild" lite halvt diskret. HAHAhahahaHAHAHHahahahahaHHAhahahHAHAHahAHAHahaHAHAHAHhahHAhaH!

..skratta, det var kul.



..lite förvånad blev jag dock över att de inte hade "Sundsvalls Tidning" i tidningsstället på frukosten.... :o

Kommentarer
Postat av: Hanna

AA... Jag vet

2008-06-26 @ 11:24:17
URL: http://panny97.blogg.se/
Postat av: ellinor

HAHA diskret <3

2008-06-26 @ 17:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0