SHIIIIIO

Idag var det Giltig-Frånvaro-Cup (fotboll) på vår skola. Min klass hade två lag, lila och rosa. Sött. Ena laget vann ju hela tjotalehita!

Så min eftermiddag har spenderats i solen på västhagen, till en massa fotbollstittning (och annan tittning..), DrPepper, min tjocka mp3 samt trevliga människor. Mycket fint och mycket trevligt!

Jag tror det var Mathias som sjung på "Vacker Utan Spackel" idag, och jag har fått den på hjärnan. Har kollat på den om och om igen på youtube och videon är ju lite skrattretande nostalgisk. Hohoho. Så det får bli dagens låt, och jag tänker t.o.m. ladda upp den åt er - enjoy hörrni.



Drack även en ny loka idag. Jordgubb och lime. Det smakade som Shio. Finns shio fortfarande? Jag saknar't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0