OOPS I HAVE A MJÖLKTAND

snyggon,

jag lyssnar på han Jacob Hellman. En mycket fin skiva, må' jag säga. Jag sörplar även i mig mitt kaffe i lugn och ro, för sedan ska jag städa klart mitt rum. Annars blir det hängning på torget, sa mamma.

..okej, det sa hon inte - men hennes blick säger allt! Det gör nog allas mammors ögon. (OBS, min mor är inte mordisk och ska inte hänga mig på torget, bara så ni vet.) 

I morse var jag ju till dentisten. Det var en ung, trevlig tjej som tittade i gapet på mig. Pillade på mig med den där stålgrejen, hummade sådär fundersamt som gör en kallsvettig och bajsnödig, hädde på banansalve-tjoffs.. och sen var det klart! Hon berömde mig för mina tänder och för min tandborstning! HAHAHAHA, JAG ÄR BÄST!.. ni suger. Hohohihi.

Men jag blev av med en vuxenpoäng i och med tandläkarbesöket. Hygienisten sa: "Oj, där har du en mjölktand kvar!"

oooooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0