MIN LYXIGA FRUKOST

Jag lever!

Sitter nu på Scandic Hotell och skriver. Jag har nyss avnjutigt en frukost bestående av:
- Ett par tomatskivor
- fem gurkskivor
- Äggröra
- Bacon
- Youghurt
- Linsfrön
- Russin
- Några glas äppeljuice
- Ett halvt glas vatten
- Paprikaskivor
- Honungsmelon
- Fruktsallad
och ingen medicin.

Vilken jäkla lista, men det var ju så gott! Nu får jag ångest.... ska köra ner fingrarna i halsen det första jag gör när jag kommer upp på rummet igen.

Nej, det ska jag inte. Faktum är att jag inte skäms, mat är ju livet! Anna Skipper kommer att ramla av stolen när hon läser min frukostlista. Fast jag åt ju faktiskt lite linsfrön!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en bra dag :)

2008-06-26 @ 09:55:00
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Netha

Jag tyckte det var ganska mycket på listan som var "nyttigt".. hihi

2008-06-28 @ 23:41:08
URL: http://neeeta87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0