JÄ JÄ WAO WAO

Idag gick jag till skolan, medvetandes om ett fysikprov. När dagen var slut hade jag gjort TRE prov. Fysik, spanska-hörövning och spanska-muntligt. Sånt är tärt.

Annat som är tärt är när folk pikar en. Oturligt nog händer det mig rätt så ofta. Fast Emil har sagt att han säger såna saker till mig, för att han vet att jag kan ta det.
I alla fall. Idag fick jag höra saker som "t.o.m. DU gjorde ju VG-delen på provet!", "Fysik är ju inte DIN starka sida...... inte våran heller, egentligen!", "Alla fick rätt på den - t.o.m. AMANDA!"

VAD ÄR DET HÄR?!?!?!?
Terese stog för det mesta. Hon påstod att det inte var illa menat, hon försökte slingra sig. Ha! Försök med någon låtsas-snällhet, men det funkar inte på mig. För jag är va...va...valskinerad mot det! (Oj, det kröp in en liten Sunes-Jul-Replik!) Så jag började vara uppriktig mot Terese, helt enkelt. Jag menade ju inget illa, jag var ju bara ärlig och uppriktig. "Ska jag ljuga då?" Jag sa, rättfram men artigt:
- Men Du är ju också så jäkla korkad!

I alla fall.Inte förstördes mitt humör för det inte. Det har varit en jäkligt bra dag idag, må jag säga. Solen skiner, fåglarna kvittrar, och gässen för oljud. Aaahahahahaahhhh!

Kommentarer
Postat av: willie

yäyä pill pill eeeoooe!!

2008-06-02 @ 20:28:01
URL: http://pinnesnorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0