IM SO LUCKY LUCKY

KÄRA BJÖRNBÄR (det är ni)


Dagen blir bara bättre och bättre. Först gick det oväntat bra på fysik-provet, vilket var väl behövligt. Efter provet slog jag igång min mobil från stenåldern. Oj, jag hade fått ett sms... som berättade någon hade snackat in ett meddelande. Så ringde jag upp 147. Det var en Jan som ringde angående ett sommarjobb som var ledigt åt mig.

SÅ NU SKA JAG JOBBA I SOMMAR! Jag är så glad just nu. Visserligen är det något skit på kommunen, men ändå. JAG KOMMER ATT FÅ PENGAR!

Så alla rabatter får vara beredda, den 7-25 Juli är ni i mina händer! MOUAHHAHAHAHAHAHHAAHHAHAH!

Varför får jag en känsla över att det kommer gå überbra på min ESV-redovisning också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0