ID-ÅNGEST OCH ANNAN ÅNGEST

Om ni vill (miss)lyckas lika bra som jag gjorde idag på er ID-korts-bild så ska ni göra detta:
- Ha oborstat hår som vinden fluffat till lite onödigt extra
- Ha en glipa i luggen
- Sov inte mer än 1½ timme innan fotningen - trötta ögon är grejen
- Var ofräsch samt osminkad
- Ha överskott av finnar
- sist, men inte minst - le halvt och halvkorkat

Vad är det med ID-kort? Typ ingen blir bra på såna bilder.



Och imorgon åker jag. Till hufvudstaden. Och jag kommer inte hem förrän på lördag. Erkänn, ni kommer att sakna mig?

Nej, det kommer ni inte. Jag funderar seriöst, vad får jag ut av den här bloggen?

Kommentarer
Postat av: marika

men det är klart att jag kommer sakna dig!!<3:)

2008-06-25 @ 11:44:55
URL: http://marikajonsson94.blogg.se/
Postat av: ellinor

..var det måntro en släng av korvångest den där annat-ångesten ;> eller.... stockångest kanske, till o med!

2008-06-25 @ 22:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0