FYSIK OCH ROMANTIK

Monday, moooondaaaaay, mooooondaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Måndag.


Idag är det sista måndagen i historien! Kometen kommer! JAG LOVAR! Göm barnen, på med cykelhjälmarna, spänn på flytvästen och greppa i brandsläckarn! DET ÄR DAGS FÖR JORDENS UNDERGÅNG!

..haha, nej. Där blev ni skraj, jag vet. Men jag skojar, jag lovar! Fast det är sista måndagen.... av skolan. OCH DET, mina miffon, det känns som jordens undergång. Eller inte riktigt, det var en lätt överdrift, men ändå.

Jag drömde om jordens undergång, typ, för någon natt sedan. Men det var ingen sorglig dröm, nej. Det var roligt. Jorden rasade samman, människor sjönk genom jorden, vissa försvann, andra skrek. Läbbigt, egentligen men jag är tuff. Jag och en grupp människor (säger dock inte vilka, för det gör drömmen en aning pinsam.) överlevde. Vi var de överlevande.

Vi var t.o.m. utvalda, visade det sig. Det var nämligen en sak (typ kristallmonstret i Starsinger, Linda!) med en fjärrkontroll som gjorde så att jorden rasade samman. Vi var utvalda och de överlevande. Rätt ballt.

Det känns som att drömmen kan relateras till Behind The Mask, som jag såg i Fredags. Den överlevande, utvald etc.

Det här inlägget skulle vara hysteriskt och handla om att skolan snart slutar, men det blev till en resumé av min dröm istället. Vilket misslyckande!

Jag försöker nästa gång.


Kommentarer
Postat av: maroshka

hej kusin amanda:) vad gör du då?<3

2008-06-09 @ 15:02:18
URL: http://marikajonsson94.blogg.se/
Postat av: Linda

ett tips: passa dig för eldoxstrålen.. som är det värsta jag vet!!! Galaxenergin kommer aldrig tillbaks, universum ska bli vårt..monsters för evigt, hehehe!! =)

2008-06-09 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0