FY-FY-FY-SIIIIIK

Jag har aldrig pluggat på mycket som idag på hela vårterminen! Jag lovar, och det är en tragisk sanning. Eller det tragiska är hur jag mår nu. Och det faktum att jag är långt ifrån klar med allt plugg. Det ekar en massa fysikaliska formler, siffror, bokstäver, förkortningar, spanska ord samt min lillasyster som sjunger rosa pantern-melodin i mitt huvud nu. Galet.

Inte blev det så mycket bättre när jag tittade på Ellinors bilddagbok. Bilder på hennes söndag. Alla mina kompisar låg och solade i gräset och hade vattenkrig. Roligt.. för dem. Inte för mig! Buhuhuh....hu.hu....hu..

FAST SOM SAGT: Jag har ju lärt mig lite om batteriets inre resistens. (Som om det vore bra att kunna!?) Dessutom pluggade jag i solen, så man kan ju säga att jag har solat idag också. Resultatet blev en fysik-kluddad skrivbok och en nästan osynlig "bränna". Samt vätskebrist. Ehehe..ehe.he.he....

Nu ska jag borsta mina små gaddar, sen sova en efterlängtad sömn.
God natt, fjaaaantz.


Kommentarer
Postat av: ellinor

jag tackar svävaren att jag inte läser fysik!

2008-06-02 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0