FLINT

Kommentarer. Det finns helt jävla värdelösa som "Ha en bra dag!". Jag måste erkänna att jag har skrivit ett par sådana, men jag skämdes så jag slutade. Hellre inget folk som besöker min blogg alls... Dock kan man ju avsluta sin kommentar med "Ha en bra dag!" om man skrivit något vettigt innan, bara för att vara lite trevlig.

Sen så finns det ju bra kommentarer. Ellinor brukar skriva hyffsade kommentarer. Senaste var något om Blondinbella och då blev jag påmind om att jag sitter i samma brat-stad som Blondinbella. Tufft ju.. näe, inte särskilt.

Jag har inget att göra och då får hotellets dator bli min ende sanne vän. Vi ska väl snart checka ut, brukar ju vara vid tolv. Då ska vi ut och göra stan, glo på folk, sedan träffa mamsi och sedan blir det ett nytt hotell. Jag lever ju värsta turnélivet. Bondlurkius ute på turné - det är inte illa!

Adjööööööööööeöeöeöeöeö

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha ska foersoeka skriva en saadan daer bra kommentar, hyffsad iaf! :P Kul att laesa din blogg och se vad du har foer dig nu i sommar, det finns ju naestan alltid naat nytt att laesa! Keep up the good work!:) Hoppas du faar en fortsatt rolig tid i huvudstaden och en bra sommar! Ses i augusti! Kan ju avsluta kommentaren med Ha en bra dag! :)

2008-06-26 @ 21:01:52
URL: http://vebban.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! (MWHAHAHAHAHAHAA :D)

2008-07-01 @ 10:47:10
URL: http://www.lisamika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0