EHE. PISSMYRA.

Jahapp. Nu är det sommarlov igen då. Det är lite smått pissigt, faktiskt. Det finns person(er) som finns där men inte här under sommaren, om jag uttrycker mig på det lilla viset. Senså upplyste min mor mig om att min lön inte kommer förrän en månad efter vad jag trott, vilket då blir i slutet av augusti. Så jag kommer ändå inte ha ett skvatt pengar på hela lovet. Nu är jag tillbaka till mitt fattiga tillstånd igen, där jag var förut, fastän jag har ett jobb inplanerat.

Igår var jag på Norra med klassen. Det var väl en flopp mest. Så jag och några till gick ner på stan istället. Litet roligare, men det blev en kort visit. Jag åkte hem halv 12.

Så idag sov jag till halv 12. Sommarlov. Borde man inte vara glad? Lite skönt kanske det är, det förnekas inte, men det är mest piss.

Jag känner bara att ångesten växer just nu, så nu tänker jag sätta mig i ett hörn och läsa ut En Blomma I Afrikas Öken. Adjö.

Kommentarer
Postat av: ellinor

..du fyller ju i alla fall år på sommaren :)

2008-06-14 @ 16:19:48
Postat av: jonas nilsson

du vet, det är tekniskt sett inte sommarlov nu.

Sommarlovet börjar på måndag det är helg nu.

2008-06-14 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0