CUPCAKES YAO!

'alåw!

Idag ska jag måla garage igen. Det är grymt tråkigt, men rätt så lugnande i en annans stressade vardag á la Blondinbella. Hihiho.

Annars så har jag funderingar över vad som händer på midsommar. Jag är rädd att mina vänner dissar mig, dagen i ära. VAD HAR JAG GJORT FÖR FEEEEL?!?!?!?!... fan, jag måste nog baka några moderna cupcakes så att de tycker om mig igen.

Appropå cupcakes, det verkar vara värsta inne nu här i bloggvärlden. Den ena efter den andra skriver om sina jäkla cupcakes. "Idag har jag och Q gjort cupcakes. De blev så fina, roosaaa och fluffiigaaaaaa..." Och på bilderna är det en hög med muffins (!?!?!?!?!?) med lite rosa glasyr på. WHAT?!?!

..,men är det cupcakes som krävs för att jag ska ha umgänge på midsommar, så är det cupcakes det ska bli!

...eller har någon något annat förslag? :] 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0