ARMBAND

Älskade dator, älskade hus, älskade badkar, älskade toalett och er mina älskade - jag är hemma!

Jag har överlevt en natt i Abborrtjärn ännu en gång, denna gång var det kallt. Kallt är en underdrift faktiskt. Sen så höll jag på att kliva på en orm på hemvägen, alltid lika trevligt!

Man kan fråga sig varför jag tvingade mig dit ännu en gång, till skrämmande Abborrtjärn. Vi kom fram till att det är en one-of-a-kind-känsla att lämna Abborrtjärn och att det bästa med tjärnen är att åka därifrån. Och för att kunna åka därifrån måste man ju åka dit! Aaaaaaaah!

Jag sov 1½ timme knappt "inatt" (snarare i morse) på ett trägolv, utan madrass och med Ellinor liggandes till höger om mig. Det var dessutom hål nästan överallt i stugan så det blåste även inomhus. Återigen - kallt.

När jag kom hem klev jag in i duschen, sen på med kläder, slevade in någon sked frukost och sedan begav jag mig till staden. Där inkasserade jag pärlor, så nu ska det göras armband!

Jag har faktiskt gjort två armband redan och de är underbart fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0