MEDICINERNA HAR GJORT SITT

Hej ALLA!
..japp, jag har blivit sosse - alla ska med!


Idag har jag varit till Köping, till homopat-doktorn. Allt var bra, hade bara en parasit i levern och något litet virus. Sista medicineringen nu, som varar i två månader. Sen är det slut på det här!.. förhoppningsvis.

Annars då. Jag sitter och lyssnar på The Corrs. Jag skäms nästan, men det är ju så jäkla catching. Fast det är t.o.m. Fjortisdunk om man vill det. Men The Corrs är ju nostalgi i alla fall. Vad fint!

Samtidigt sitter jag och kollar på bilder i Lindas mapp. Jag hittade denna charmerande bild som får avrunda detta inlägg:

ohyes

skälet till att pappa vidtog vissa åtgärder och tog kontakt med min homopat-doktor.

Fred. /mandis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0