HRMF

Det är en sån period nu, så det gråa vädret passar med än något annat. Jag tar en halv tesked extra i kaffet, det är en sån period.

Mitt hjärta klappar snabbare. Antingen kan det vara en sockerchock av alla halva teskedar extra i kaffet, eller så beror det på att jag blir uppstressad när jag måste fatta ett beslut. Just det, det är en sån period plus att jag måste fatta ett beslut. Ni kan få hjälpa mig att fatta beslutet, eftersom att jag inte ser någe vidare klart alls just nu om nånting egentligen.

Såhär är det. Jag har blivit erbjuden att jobba på resturang från ons-sön denna vecka. Jag ska få sköta om buffén och disken. Rätt simpelt, passar mig alltså. Problemet är att jag i såna fall missar Gatufesten (Håkan framförallt!!!!!), vilket jag inte hade tänkt mig. Plus att nu på måndag börjar mitt "riktiga" sommarjobb (rensa ogräs, yääääää!..not.) som pågår i tre veckor, så jag hade tänkt att denna sista vecka i ledighet skulle firas med en gf-lördag. Om jag tar jobbet blir det ju inte så. Tar jag inte jobbet går jag miste om nån eller ett par större sedlar samt en chans att få jobba helger.

MEN JAG VILL JU INTE, fast jag borde. Jag hatar att ta beslut.

Här kommer i alla fall en god nyhet; the sims 2 fungerar igen på min dator. Så nu är jag en relativt lycklig datanacke.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker att du ska ta det här jobbet med att rensa ogräs!

För det är ju i tre veckor och då jkänar du mer pengar ! men gör det som känns bäst för ddej :)



http://panny97.blogg.se

2008-07-01 @ 14:18:42
URL: http://panny97.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Klart du ska gaa paa gatufesten! Passa paa att vara ledig och ha kul medan du kan :) Men du bestaemmer sjaelv... :P Hade bra!

2008-07-01 @ 15:57:25
URL: http://vebban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0