GATUFEEEST

Jag for till Gatufesten. Nej, jag tittade inte på Amy Diamond (även om det frestade oerhört?!) och tyvärr inte på .... var det Sven-Ingvars?... även fast det frestade också någe oerhört.

Nej, jag var med mina 3 vänner. William, Terese och Matilda heter de. William är trevlig, Terese är töntig och Matilda är förstående. Vi åkte ett ex antal karuseller och William blev åksjuk. Det var bra, för då fick jag hans biljett. (Mot 25 kr, men ändå)

Vi träffade även på lite folk, som annars på Gatufesten. Bl.a. en Erik som jag inte alls känner men som kramade mig hårt. Så hårt att jag gav ifrån mig ett kväv-stön.
- Hej, jag heter Erik!
- HUUEEÖÖÖÖ!

OCH SÅ TRÄFFADE JAG VÄRLDENS SNYGGASTE MÄNNISKA! Vilket jag har förtäljt mina bästisar Millan och Ellinor senare ikväll. Ellinor påstår att jag är en kärlekskrank och Millan tror att jag är kär. Fy, vad löjligt.

På bussen hem satt massa 40års-krisare och diskuterade hur mycket de hade supit ner sig ikväll. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0