INREDNINGSPROGRAM

God afton!

Tänk så mycket inredningsprogram det finns nu för tiden. På min tid (när jag var typ.. 10?) satt man bänkad vid TV:n en gång i veckan för att se Äntligen Hemma. Eller TVÅ gånger i veckan, förresten - på fredagarna var det ju På Rymmen också, inte att glömma.

Idag är det ju hur mycket inredningsprogram som helst. Helt sjukt mycket. Förutom Äntligen Hemma har vi ju Roomservice, Från Koja Till Slott, Bygglov, det där med Simon och Thomas (vad det nu än heter), m.fl. OCH det är ju bara de svenska.
Själv brukar jag inte se hela programmen. Jag brukar se lite i början och sedan de sista minuterna, dvs resultatet. Jag gillar alltid resultatet, även om det skulle vara ett dåligt sådant. Det är liksom målet, själva finalen. Alltid lika spännande.. eller?
Dock är jag lite less på att hemmets ägare alltid säger samma sak: - Men guuuuuuud... å' herregud. Vad fiiiiiint!
Om jag skulle vara med så skulle jag satsa på motsatsen, dvs vara benhård i ansiktet, allvarlig och säga något i stil med: - Fan, vad fult.
ELLER så skulle jag bara säga: - Jaha.
ELLER EN GÅNG TILL så skulle jag bara stå där. Uttryckslös, stirrande i luften och tyst. Sedan skulle jag bara gå ut igen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

..jag har tråkigt. Snälla kom med en roande kommentar?

Kommentarer
Postat av: Lina

men Roomservice är grymt bra:)

2008-01-31 @ 20:14:01
URL: http://kuzmanowsky.blogg.se/
Postat av: sanna

Jaha, oj juste. =) Jo mina förslag är:
Du kan alltid skriva om kändisar,(uppskattas av många), jag tycker att det är kul när folk har många bilder i sin blogg, ("egobilder", naturbilder osv.), du kan skriva in dikter, vitsar, roliga historier, (och bilder, dikter osv. finns oxå på google), du kan tipsa om "din bästa maträtt", eller ngt du tkr om.

Visa bilder på fina kläder(tex H&M), du kan skriva ner dina tankar och ideér, din dag. Om du har många läsare så kan du ha "en frågestund", där man får fråga dig saker om dig och sen att du svarar på dom i ett inlägg(där både frågorna och svaren står).

Du kan sätta in bilder på olika grejer som du TEX. tkr är fina, och skriva "vilken är finast 1,2,3?", eller "vilken outfit är snyggast?" osv.

På tal om outfit, det är också roligt att kolla på. (:

Hoppas du är nöjd med förslagen! =) kram!

2008-01-31 @ 20:34:18
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: ellinor

HAHAHAHAHAH "fan, vad fult" HAHAAH fan vad RÄTT

2008-02-04 @ 16:42:06
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0