DAGENS SALT OCH DRAGON: ANGÅENDE ÅSIKTER

Innan ni läser dagens salt och dragon bör ni läsa mitt föregående inlägg, som ni kan hitta här.

Dagens dragon är då helt enkelt: den onödiga kritiken mot andras bloggar (utan att egentligen komma någonvart).

Samtidigt är jag för egna åsikter, vilka bloggerskorna lyfter fram då de kritiserar andras bloggar. Det jag är emot är att det egentligen inte finns något syfte med det hela och att många bloggerskor följer samma mönster - och då är det ju helt plötsligt inte deras egna åsiker längre, eller hur? Rätta mig om jag har fel.

Dagens salt: egna åsikter

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tack. ;P jag hade en lite annorlunda header innan, men nu jag ändrat lite. ;)

Fint du själv hade här! :D gör du di dag då? =)

2008-01-28 @ 19:25:59
URL: http://sann4a.blogg.se
Postat av: sanna

okejs. :D jo det ska jag med, åt pizza nyss. ;) det var smarrit, och skitstarkt. o: det brinenr i käften. ;P

2008-01-28 @ 21:58:32
URL: http://sann4a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0