MATEMATIK B, ÄR JAG PÅ G?

God natt sötnosar :)

Idag har jag pluggat nästan hela dagen - och bara Matematik B. Ännu är det några grejor som jag inte hajar, men sånt är livet. Imorgon väntar provet. Jag kommer att drömma mardrömmar inatt om matte. Haha! Nej men jag är väldigt nervös. Jag kommer nog med rapport om hur det gick imorgon. Om det gick förjävligt förståss. Då tänker jag nog bara låtsas som om ingenting hade hänt. Bara verka avslappnad i min skrivning och skriva om allt annat än matte, fastän jag samtidigt sitter och svettas så det rinner. Men det är ju bara om det går dåligt, och vi hoppas ju på att det kommer att gå bra. Eller hur?

Önska mig lycka till imorgon, så önskar jag er och mig själv en god natts sömn.

Truly yours - och god natt!
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0