LALLA HANSSON LIVE @ KLUBBEN

Hej sexy things!

Ikväll ska jag faktiskt inte vara med mina ungdomliga vänner. Ikväll ska jag nämligen vara med mina äldre vänner i pensionärsåldern samt några 40-årskrisare och någon enstaka tonåring. Jag ska nämligen jobba denna afton -  g r a t i s ! ! !  Det är sällan jag jobbar och absolut inte gratis, men denna kväll är annorlunda. Jag ska stå i kassan och prata med små gummor och gubbar som köper fika. Ska bli trevligt!..eller?
Jag får ju gratis underhållning också. Lalla Hansson (vem?) ska nämligen som den trubadur han utger sig för att vara sjunga. Niiice!
Nu ska jag sminka mig med mitt nya mineralsmink. Förhoppningsvis hinner jag med en flirt med digitalkameran innan jag åker.
Vad ska ni göra ikväll?

amanda v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0