KOMMENTARER (INTE) VÄRDA ATT NÄMNAS

JUST JA!

När jag ändå skrev om kommentaren med stort "K" i föregående inlägg, så glömde jag ju en annan kommentar som jag måste nämna. Den var skriven från min kära vän i vått å' tårrt Ellinor.

i'm dissapointed, ska inte en vikning-över-gatan vara värd att nämnas va? *osthyvel*

Ellinor, först måste jag bara påpeka:
1. Har inte mr. PÖ berättat för dig att I'm stavas med stort "i"?
2. vikning-över-gatan? Nu måste retardera din hastighet på tangenterna litet, så att mina läsers förstår att det ska stå vinkning-över-gatan
3. Såklart är det inte värt att nämnas.

..men nu ska jag nämna det ändå, för vänskapens hållbarhets skull. Igår när jag gick med min syster till BiteLine, så vinkade-jag-över-gatan-till-Ellinor. PUNKT

Eller inte punkt riktigt än. Jag fick en liten kommentar á la "krya på dig" idag också. Klapp på det.

Nu: PUNKT

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHA jag är duktig

2008-02-28 @ 13:09:13
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0