KAVLI REKLAMEN - DEN BÄSTA AV DE BÄSTA

Ååh, vad jag ogillar den här reklamen med Pernilla Wahlgren. Den här "Hår som får näring får bättre färg" *stor-smil* "Ta hand om dig" *huvudet på sned och leee*
Eller den här "Byt inte bank - skaffa en till"-reklamen då de skojar om att vänsterprassla. Det är inte humor. Det är ungefär som när min gamla lärare skulle skoja till det. "Hehe.. du har sex stycken... hahaha!" Nej, det är inte roligt. Och hur kan man förnedra sig så och ställa upp på sådana skit-reklamer? 
Sedan finns det ju hyffsade reklamer. Några som kan vara lite smått roliga. Typ vissa av telia-reklamerna, COOP-reklamerna osv.
OCH så kommer den här. Tevereklamernas tevereklam. Den bästa av de bästa. Jag skrattar varje gång jag ser den. Det är humor, riktig humor. Jag älskar reklamen, fastän jag inte gillar Kavli räkost. Se, skratta och njut!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: ellinor

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAAHAH

2008-02-14 @ 23:08:35
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0