JÄVLAS INTE MED MIG, TJOCKISAR!

HEJ!

Det luktar mat i hela huset. I alla fall tror jag att det luktar i hela huset. Jag orkar inte lukta överallt. Möjligtvist luktar det bara damm i ett hörn och inget mat, men det får gå i så fall.
Skälet till att det luktar mat i hela huset är för att mamma lagar mat. Vi ska äta potatisgratäng och kött ikväll. Mumma! Min mage kurrar så att jag tror den inte kan något annat.

Micke är och lagar bilen. Nu har den pajat igen och mekanikern måste laga om den. Det är lika med SEN MIDDAG!  Mekanikern måste även laga mat åt sina barn först, för att de håller på att "svälta ihjäl" tydligen. Men hallå?! Jag då?!! JAG SVÄLTER OCKSÅ IHJÄL!! :'(

Så det kommer ta timmar innan det blir mat. Jag kommer gå om kring med kurrande mage i det matdoftande hem jag lever i. Mina revben börjar att skymtas snart - jag känner det. Och här snackar de där ungarna om att svälta ihjäl. Bara för att, så lär väl det vara världens tjockisungar. JAG VILL HA MAAT!

Snart lär man hitta mitt skelett i ett dammluktande hörn, med en osthyvel i handen. DEPPIGT VÄRRE, DUH! Och vem är det som "svälter ihjäl" bäst dårå, tjocka ungar?! HA!

Kurrkurr....
Amanda


PS. Förlåt för att jag tar ut mina aggressioner på små barn. De är säkert inte tjocka. DS

Kommentarer
Postat av: ellinor

..de är säkert mini-tov:or

2008-02-28 @ 23:00:58
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0