JAG ÄR LEGEND PÅ SÖNDAGAR

God morgon slöisar!
Ja, ni har varit lite slöa i att kommentera. Ta åt er!

Idag är det Söndag. Jag gillar inte söndagar. De är liksom gråa, sega och det är vanligen skola dagen efter. En liten deppig dag helt enkelt. Är det bara jag som känner så, eller håller någon med mig?
Igår var jag ju som sagt på kalas hos Anton.
Han har blivit så stor nu. Hela 17 år gammal. Angående kalaset så var vi några personer hos honom och åt marängsviss och godis. Vi såg även "I am legend" med Will Smith. Den var inte så bra. Väldigt invecklad, tragisk och seg. Jag rekommenderar den inte. Har ni sett filmen? Vad tyckte ni om den?
Det var i alla fall roligt att vara med mina vänner igen
, även om vi inte var alla där. Men jag kände mig väldigt seg och på dåligt humör igår, vilket resulterade i att jag inte kunde ha roligt fullt ut. Förlåt kompisar om jag tråkade ut er!
I natt har jag sovit gott, men för lite. Och så vaknade man och ens första tanke var: "Nej, det är söndag." Söndag = slöa, gruva sig för skolan, planera inför den kommande veckan och njuta av sista dagen i ledighetens tecken.
Såg dock att det är vecka 7 imorgon. Snart är det sportlov. Härligt!
Aja, förlåt för ett desvärre tråkigt och ointressant inlägg. Jag återkommer lite senare idag, antagligen.

Hejdå.

image37
http://www.firstshowing.net/img/i-am-legend-bigposter.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0