GRATIS KRÄMBULLAR

HEJ!


Idag var det relativt vårigt, må jag säga. Nu är det mörkt och vintrigt, men för någon timme sedan var det ju ljust. Jag älskar våren, men det finns även lite minus med årstiden. Ett av minusen är att det luktar bajs överallt, i alla fall i stan. Min klasskamrat William kom med svaret här i veckan: alla hundbajspåsar smälter fram nu, från att ha legat i snön, och därför luktar det bajs.
..ibland blir jag helt förstummad över att William kan så mycket.
Men om alla bajspåsar börjar smälta fram ur sina iden, är det inte en väldigt stor risk att råka halka på en inplastad hundblaja? Det måste ju vara en riktigt stor risk. Det hela skrämmer mig.
 
Så till alla som funderar på en tur till stan: överväg om det är värt att halka på en hundbajskorv.

Över och ut.

image56
får det lov att vara en krämbulle?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0