EN GIRAFF SPRINGER I 57 KM/H. HUR SNABBT SPRINGER FORGOE DÅ?

Dagens onödiga vetande: en giraff springer i 57 km/h.
Taget från nogg.se, så nu vet ni det.

Ja hej, folks. I morse (eller ja, för 17 minuter sedan) vaknade jag av att jag fick sms. Det var av Anton "Forgoe" the man, som för övrigt fyller år denna dag. Han berättade att det ska hållas ett kalas hos honom ikväll. Attans vad trevligt tycker jag! Tyvärr kan ju inte Ellinor joina, för hon är i hufvudstaden nu (tror jag) för hon ska se Cure ikväll (tror jag att det var).

Ja, ett litet onödigt inlägg men ändå. God morgon mina vänner, ha en bra Lördag! Och Grattis Forgoe. 17 år, du börjar bli gammal. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0