BALLA BALLAR

Hej mina söta lampskärmar!

Nu sitter jag här hemma hos pappa igen och är hungrig. Min burrande mage överröstar basen på stereon, så därför spelar vi musik på hög volym - jag och min syster. Tyvärr är det hon som står för skivorna som spelas, så det blir en massa r'n'b. Hon gav mig dock erbjudandet att få välja låt. Väldigt generöst.
Nej, jag förstår inte det bra med r'n'b.
Men nu blev vi lite nostalgiska och slog på Blue, med vad heter artisten? I alla fall. I have a blue house with a blue window....

Jag försöker hitta något vettigt att skriva, men jag saknar insperation.

Kommentarer
Postat av: ellinor

eiffel 65, låten heter t.o.m "blue (da-ba-dee)" 8-|

2008-02-04 @ 16:43:25
URL: http://nogg.se/misterbrightside

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0