BAKGATU POJKARNA ÄR NOSTALGI!

Tjäinare!

Jag sitter nu och letar lite bra musik i mappen som min bror har lagt in här på datorn. Den bra musiken är lite bannlyst, men visst hittar man ibland annat än r'n'b, tack och lov!
Haha, nu hittade jag en Backstreet Boys-mapp. Nostalgi, eller vad?
Min bror slutar aldrig att förvåna mig. Förutom att han har Backstreet Boys och Vengaboys (!?) som musik i sin lilla rääägerbil, så gav han min storasyster en lite förvånande julklapp i julas:
Min syster satt och öppnade alla julklappar och började skratta (flabba?) högt när hon öppnade Matthias julkapp - som var ett par klackskor. HAHAHA! Brorsor ger inte klackskor i julklapp till sina systrar - snygga dessutom!
Ja, nu har ni fått lära känna min bror närmre.
Ikväll blir det att umgås med mina kära vänner judarna (nej, de är inte judar) och ha det trevligt
. Förhoppningsvis får jag sno TV:n och titta på Björn Gustavsson. (Ge mig en rolig, lång kille med blonda lockar, tack!)
Ja, nu ska jag lyssna vidare på Bakgatu pojkarna!

Pöss, älskar er!

as long as you love meeee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0